środa, 2 czerwca 2010

Wonderland.

Stanąwszy z wyciągniętą szyją na palcach zerknęła nad krawędź grzyba: i nagle znalazła się oko w oko z wielką błękitną gąsienicą, która siedziała tam z założonymi rękoma i spokojnie paliła długie nagrile, nie zwracając najmniejszej uwagi na nią i w ogóle na otoczenie.
Gąsienica i dziewczyna patrzyły na siebie przez jakiś czas w milczeniu: wreszcie Gąsienica wyjęła cybuch z ust i odezwała się do niej męskim choć omdlewająco sennym głosem:
Ty kim jesteś?
Dziewczyna odpowiedziała nieśmiało:
Ja... ja właściwie nie wiem, proszę pana, kim teraz jestem... to znaczy wiem, kim byłam dziś rano, kiedy wstałam z łóżka, ale od tego czasu już chyba kilka razy musiałam się zmienić...





















i like being able to shout but i wish i could be quiet
but when i'm quiet people think i'm sad and usually i am


don't you want to share the guilt ?
don't think just try and sleep!


CZAS NA ZMIANY!! :)

2 komentarze:

  1. i Wielka Brytania na tyłku ! :d

    o panno Justyno ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaaaaaaaaaaaaaaa a poznałąś czchó ;d. bravoo ;d.

    OdpowiedzUsuń