niedziela, 30 maja 2010

error


Jestem jedną z tych osób, które codziennie mijacie, nawet ich nie widząc. Mam oczy, usta, nos i włosy jak 6 miliardów ludzi na ziemi. Jestem kapryśna, egoistyczna i potrafię nieźle namieszać. Ze wszystkich osób jakie znam, to mi najwięcej brakuje do ideału. Jednak nie potrafię być inna, wygodnie więc siedzę sobie na najniższym szczebelku drabiny, nie będę się z nikim ścigać. Lubie kiedy nosi się mnie na barana i przytula bez powodu. Lubię kiedy ktoś robi coś za mnie, bo mi się nie chce. Lubie tupnąć czasem nogą po to aby było po mojej myśli. Mam kilka serc, które dają mi świadomość posiadania wszystkiego. Jestem szczęśliwa i nigdy nie bywam całkowicie smutna. Nie, nie mam w życiu szczęścia. Szczęście to nie wygrana w toto lotka ani 5 minut kiedy się uśmiecham. Szczęście moje jest na stałe. Czasem tylko dość mam tego, że nie mogę żyć normalnie jak inni. Mam dość że kiedy ból paraliżuje mnie tak bardzo, że umiem już tylko płakać, nie mam w sobie wystarczająco dużo siły, aby powiedzieć że nie chcę znów trafiać do szpitala, że wole zostać w domu, ścisnąć w dłoni wisiorki na szyi i pomyśleć "hej, będzie okej, przecież na to się nie umiera'. A dopóki czuje ból, oznacza że nadal żyję. Jednak chyba nigdy nie dorosnę na tyle, aby zrozumieć swoje lęki. Bo czasem boje się, że nigdy nie przekonam się, czy miłość z moich opowiadań istnieje naprawdę.

Nie, nic się nie stało.
Zabrakło tylko zielonej herbaty
i Ciebie, Ciebie, Ciebie i Ciebie na dobranoc ;(.






Od jutra będę smutna
Od jutra
Dziś będę radosna
I każdego dnia
Nie ważne jak gorzki
Może być
Powiem:
Od jutra będę smutna
Nie od dziś .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz