sobota, 1 maja 2010

Zakończenie roku szkolnego.




KLASA III U
FORMALNIE:







NIEFORMALNIE:





Dość fajna klasa III u, dość fajnie zakończyła swoją edukację w tutejszym dość fajnym, małaszewickim liceum. Kurcze! Spędziłam w tej szkole 6 lat (gimnazjum + liceum). Dziwnie będzie tak raptem sobie do niej nie iść. Dobra! nic twórczego już nie napiszę - nie mój dzień musi. ;]




PS:
Moje wyniki:

zachowanie: bardzo dobre (miałam chyba dwie nieobecności nieusprawiedliwione :x )
religia: 6
język polski: 5
język angielski: 6
język niemiecki: 5
historia: 5
wiedza o społeczeństwie: 5
wiedza o kulturze: 6
matematyka: 5 (nie wiem jakim cudem ;x )
fizyka i astronomia: 3
chemia: 3
biologia: 5
geografia: 5
podstawy przedsiębiorczości: 6
technologia informacyjna: 4
wychowanie fizyczne: 5
przysposobienie obronne: 5

Średnia ocen: 4.91

a i jeszcze konkurs fotograficzny wygrałam - tak sobie dopiero o tym dowiedziałam i przypomniałam jak mi nagrodę wręczali. ;D

2 komentarze: