niedziela, 25 lipca 2010

Placki... Placki... i Placek and Placusie !!!





















Witam szanownych czytelników tegoż blog-spota (wypota). Jam jest Justin Bieber i opowiem wam jak uczynić placki i stać się sławnym piosenkarzem rozpoznawalnym jako dziewczynka z przetłuszczoną grzywką.

Pewnie zadajecie sobie pytanie...? No właśnie jakie pytanie? Czemu jestem taki szałowy...? Odpowiedź jest prosta gdyż w dzieciństwie jadłem dużo placków gdyż jestem z Kanady (ciekawostka Biebera!) i konsumowałem je z syropem klonowym a jak wiadomo liść klonu jest symbolem kanady (ciekawostka Biebera!). Zapewne wielu z was osiągnęło już pewnie pewien stopień irytacji swoją osobą i tym jak wyglądacie. Wasza cera jest nieidealna a włosy nie dość przetłuszczone?  Jest na to rada moja droga (nie sądzę żeby panowie byli zainteresowani przepisem na piękność) ...

Musisz wpieprzać placki garściami a syrop klonowy niech ci pępkiem wyłazi!
A teraz prosty przepis na sukces i uznanie (wśród kobiet głównie).


Składniki na 4-6 porcji:
• 1,5 szklanki mąki
• 3 jajka najlepiej z lodówki Bieberów
• kubeczek jogurtu naturalnego lub maślanki (150 g) - dobre na cere!
• 60g masła, roztopionego
• 150 ml gazowanej wody mineralnej
• masło do smażenia
• 2 łyżeczki proszku do pieczenia
• szczypta soli
• łyżka cukru
• syrop klonowy - dobry żel do włosów

Przygotowanie - 30 min.
Roztopione masło lekko przestudzić w w czasie studzenia delikatnie zarzucić grzywka w prawo, wymieszać z roztrzepanymi jajkami (w międzyczasie przerzucić grzywkę z prawej strony na lewą), wodą mineralną i jogurtem lub maślanką. Dodać przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, cukier, szczyptę soli i dokładnie wymieszać. Na niedużej patelni rozgrzać masło, smażyć placki z obu stron po ok. 1-2 min a wszystko to robimy śpiewając do naleśników czule i namiętne "ooołłł Bejbe Bejbe!!"  . Podawać polane syropem klonowym i domieszką Biebera ;>.



Teraz jesteście już prawie tak samo fajni jak ja! No oczywiście pomijając moje sexi teledyski, sukces i międzynarodową sławę... i grzywkę... i mój niesamowicie męski głos (mrrrr...) No więc kończąc ten interesujący i pouczający wpis.. CIAO BELLA!!! moi fani!!!


A teraz zagadka dla wszystkich z nagrodami!!!!!
A więc pytanie brzmi następująco - Kto napisał tą notkę i wooogóle WTF?!
odpowiedzi kierujcie na nr gy gy ----> 1288520   :****
Główną nagrodą będzie Twój własny wpis na tym oto blooogu (tematyka dowolna) zapraszam do zabawy!!!
* możliwość zachowania anonimowości , więcej info pod numerem podanym powyżej... :)





  na koniec słit fotki bohatera tej notki :P




autor: Paryzant K

1 komentarz: