czwartek, 22 lipca 2010

Lublin!

Dziś czas na Lublin!
Daruję sobie może wszelkie opisy dotyczące tego jak wcześnie dzisiaj wstałam, jak długo jechałam i co robiłam minuta po minucie. Niech przemówią zdjęcia!                                                      (sorry Szymon :| )











To miasto ważnych spraw i krótkich miłości.

Każdy wieczór jest inny, centrum świeci na żółto.
Nad chodniki, nad bramy, kochankowie w futrynach,
Znajomości nad ranem, samoloty z papieru...
(Muchy - 'Miasto doznań')






iii...
przerwa na to, co Justyny lubią najbardziej!







Dziękuję za uwagę.
Z poważaniem: 
przyszła studentka. ;p



2 komentarze:

  1. oooo czyli w Lublinie bd studiowac? ;)) ihmm :>
    milo milo ;)) tez o tym myslalam ;) ale marzy mi sie Wroclaw ;)

    najfajniejsze ten malunek na chodniku ;))

    kurcze ;) i tez ide na dziennikarstwo !
    co zdawalas na maturze? ;>.
    ( mozesz odp. mi na bloga? ;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozszerzony polski, rozszerzony WOS, angielski i historię. ;]

    OdpowiedzUsuń