niedziela, 1 sierpnia 2010

Dla Ciebie 18nastkowy prezenciak! :)





























Na zdjęciu: Ja i Grisz.
To on zawsze w brutalny sposób każe mi się ogarnąć, on przybija piątkę, gdy tak właściwie nie chcę mi się tego robić. To on piszę: 'nie rycz, albo rycz - jak Ci to ma pomóc to rycz',
on mnie wnerwia nagminnie, on, on, on....
To on jest dziwny, on jest lamą i to on obchodzi dziś swoje osiemnaste urodziny.
Chciałoby się napisać: 'ooo, chłopie, stary jesteś!', ale tym razem sobie daruję.
Nie będę się tu zbytnio rozpisywać, bo jeszcze posądzą nas o jakiś związek. o_O
Ty wiesz czego ja Ci życzę. ;)
A ta notka to taki zaczątek prezentu, bo to nie ostatni prezent, hah! 

PS: Pamiętaj, żeś fajny!
       KURNYKUNA!! (wspaniale jest wiedzieć o rzeczach, o których nie wiedzą inni, co?)


I jakiś utworek dla Ciebie by się przydał, hmmm...


 wiem, że lubisz ;)

1 komentarz:

  1. Hehehe, no faktycznie :D będzie miał Grisz co czytać :D i dobrze :D
    Pjona!

    i KURNYKUNA!

    OdpowiedzUsuń