niedziela, 14 sierpnia 2011

Czerwonousty włóczykij.




























To jest moja twarz, pokryta piegami, ze sporadycznym pryszczem i kilkoma żyłkami.
To jest moje ciało, pokryte skórą, i nie możesz zobaczyć go całego.
A to jest mój rozum, krąży w kółko tymi samymi, starymi liniami
A to jest mój mózg, torturowany analitycznymi myślami, które powodują, że wariuję.

I używam płynu do płukania jamy ustnej.
Czasami nici dentystycznej.
Mam rodzinę.
I piję mnóstwo herbaty.

Mam nostalgię...
Mam znajome twarze.
Mam pomieszaną pamięć.
I mam ulubione miejsca.
I śpiewam oh-oh w piątkowe wieczory,
I mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.
I siedzę w domu w piątkowe wieczory,
I mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.

To jest moja twarz, mam tysiąc opinii i brak czasu na wyjaśnienia.
A to jest moje ciało, i nie ma znaczenia jak będziesz próbował i je ukrywał -
Wciąż tu będę.
A to jest mój rozum, i chociaż starasz się go złamać, nie możesz go ograniczyć.
A to jest mój mózg, i nawet jeśli próbujesz i mnie powstrzymasz, nie będzie tu niczego, co mógłbyś pozyskać.
[K.Nash]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz