czwartek, 23 grudnia 2010

Motorola Flipout.

Pewnego pięknego popołudnia, kiedy za oknem cicho i bezszelestnie niemal, padał śnieg, zadzwoniła do mnie pani z Orange.
- Mamy świetną ofertę dla Pani!
- Jaką? - spytałam zaciekawiona.
- A więc....


I tak to się w sumie zaczęło.
W moje dłonie trafiła Motorola Flipout. Telefon, który zeżarł kasę nie tylko mi, ale i bratu memu. A wszystko to za sprawą mej nieudolności manualnej. Tak więc, nie polecam owego sprzętu osobom takim jak ja tj. takim, które nie czytają instrukcji obsługi oraz nie są na tyle pojętne w kwestiach nowinek technicznych. Niemal każdy mój dotyk, powodował (bo teraz już go tak strasznie nie tykam) wejście do przeglądarki internetowej (nawigacji GPS, MySpace'a, Facebook'a, Google, Gmail'a, sklepu internetowego, YouTube'a), a tym samym do utraty niebagatelnych kwot pieniężnych. To chyba jedyna poważna wada tego telefonu. W sumie nie jest to wada dla tych, którzy posiadają multum kasy na koncie, ale zadajmy sobie arcyważne pytanie - czy istnieje osoba, które takie multum posiada? No raczej nie...

To, co cieszy to: świetna jakość dźwięku i obrazu, wygodna klawiatura, wymienne obudowy dołączone do zestawu, całkiem spory wyświetlacz.

Kurcze! Nie umiem pisać recenzji! Daruje sobie...




Motorola Flipout to jeden z nowszych smartfonów amerykańskiego producenta, oparty na systemie operacyjnym Google Android w wersji 2.1 z nałożonym interfejsem Motorblur 1.5. Ten stylowy telefon o niecodziennym wyglądzie, wyposażony został w zarówno w 2,8-calowy ekran dotykowy
 TFT o rozdzielczości 320 x 240 pikseli, jak i wysuwaną klawiaturę QWERTY.
Ponadto Flipout posiada procesor z zegarem 700 MHz, 512 MB pamięci ROM, 256 MB pamięci RAM, 3-megapikselowy aparat z cyfrowym zoomem i funkcją geotagowania zdjęć, łączność 3GBluetooth i WiFi 802.11b/g/n, port microUSB, 3,5-milimetrowe wyjście słuchawkowe, nawigację A-GPS, elektroniczny kompas, akcelerometr, czujnik oświetlenia i zbliżenia oraz gniazdo kart pamięci z obsługą kart o pojemności do 32 GB. Całość mierzy 67 x 67 x 17 milimetrów, zaś waży 120 gramów.

1 komentarz:

  1. jak dla mnie to zajefajny ten twój nowy telefon! ładny i nowoczesny design! napewno lepszy niż mój :D

    OdpowiedzUsuń