czwartek, 11 marca 2010

Telekomunikacja kolejowa (pociągowa).

Tak, dziś 2.38 wyjeżdżam.
Do Rzeszowa, przez Warszawę i Kraków.





JAK WYBRAĆ ODPOWIEDNIE MIEJSCE W PRZEDZIALE?


Pierwsze co wybieram, to wybieram przedział.
Przedział dla niepalących oczywiście rzecz jasna.
Musisz wiedzieć, że nie ma nic bardziej zabójczego od wdychania przez kilka godzin papierosowego dymu.

(drzwi)
Czy się nie będą otwierać przy hamowaniu lub ruszaniu i czy nie są za ciasne, by się z nimi nie szarpać przy każdym pójściu na siku się odlać.

(światła)
Czy zapalone nie pyrczą.

(miejsce)
Jeśli pusto i zajmę tyłem do jazdy to
'przynajmniej Cię tak nie zawieje w razie co'.

(miejsce przy oknie)
Przy czyimś kretyńskim wietrzeniu, ale ma to tą złą stronę tę, że jestem pierwszym do którego się dosiądą, bo tylko u mnie zostaje wolne miejsce z jazdą przodem przy oknie. Łakomy kąsek dla kogoś co zajrzy tu z dzieciarem jakimś.
Zajmę z jazdą, to się zaziębię.
Siądę tyłem do jazdy i zajmę torbą miejsce z jazdą, to obok mnie uwali się spocony grubas. Z wszystkiego złego trudno, niech już będzie tyłem - trochę mdli, co prawda.
'ale najbezpieczniej w czasie zderzenia'
Jak co to powiem :'od Centralnej może się zwolni'

[...]

Nie wdawać się w rozmowy.
W ogóle w nic się nie wdawać.

^ cytat z 'Dnia Świra'


I na koniec, krótki, taki trochę bez sensu, ale w temacie (bo w pociągu)filmik.




Ja się idę pakować, a tymczasem do zobaczenia w niedziele wieczorem, czy tam wieczór (tymczasowo nie pamiętam jaka forma tego wyrazu będzie odpowiednia).

7 komentarzy:

  1. Weź sie mamo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komu się chce jechać o 2.38 do Rzeszowa!?

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh..na przykład takiej mi ;]
    I poprawka - nie o 2.38, ale o 2.47

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie będziesz jechała przez moją miejscowość :))
    Milcia(Malinka)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lejusia twoja instrukcja jest najlepsza ;) już zawsze będę z niej korzystać ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń