czwartek, 18 marca 2010

Morzy(live) że nic..




Zdjęcie pt. 'Kujon z drugiej liceum z matmą w dłoni'.


Jestem zmęczona, wyczerpana i niekontrolowanie upadam głową na klawiaturę..
Toż to zuo!!
Jestem chamska, grubiańska i niekontrolowanie niemiła..
Toż to zuo!!


Eee tam..
Darujmy sobie może te jakieś takie nie wiadomo co, bo to też zuo!




Byłam dzisiaj na konkursie z języka polskiego.Wygłosiłam przemówienie. Do nauki tego przemówienia przeznaczyłam czas dany mi na lekcję niemieckiego oraz biologii ale... nie warto było! Doprawdy nie warto było!! Moje drżące jak osika ciało wywalczyło zaledwie miejsce poza-podium'owe. YEAH! Cieszmy się i radujmy, bo doprawdy dzień to radosny. Miejsce zajęłam marne, takie jakieś piąte/szóste czyco. (fajne słowo te 'czyco'-przyp.red.). No ale najważniejsze, że dostałam dyplom i że dostałam książkę. Jakoś hmm..obawiam się, że słowa 'ale najważniejsze że dostałam' zabrzmią trochę tak, jakbym była materialistką. I ymm..przemilczę to. (Co nie oznacza,że jestem! -przyp.red.) Wracając do książki - książka ta wcale mnie nie rozwinie, bo tytuł i treść ma nieciekawą. Dla uzmysłowienia: książka pt.'Coco', dedykowana jakiemuś Danielowi, opowiadająca o jakiejś projektantce mody.

...

Właściwie, to się właśnie łapnełam na tym, że oceniam książkę po okładce. Nie pochwalam tego! U siebie tego nie pochwalam i u Ciebie też tego nie pochwalam! A i u Was tym bardziej! I tak, teraz właśnie krzyczę! Wprawdzie krzyczę niemo, ale ważne, że krzyczę! Dlatego ludziu pamiętaj: książki po okładce nigdy nie oceniaj!



Kończąc mój wywód, zakończę mój wywód.
Być może później zamieszczę zdjęcie mego dyplomu.
Wiem, że te zdjęcie nic nie zmieni, ale będę przynajmniej miała pamiątkę, bo już teraz wiem, że dyplom zgubię, a dzieciom przecież trzeba zostawić jakąś pamiątkę, nieprawdaż?




Sen mnie morzy.
(Czy Wam też się zdaje, że te słowo brzmi i wygląda dziwnie?
Zostawiam Was więc z tym dość niespecyficznym pytaniem. )

2 komentarze:

  1. Książkę, a raczej biografię Coco Channel polecam!
    Smutna ale dająca do myślenia:)
    Zdecydowanie nie należy oceniać książek po okładce;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze,że dużo roboty masz przez tą mature...xD
    Agata xP

    OdpowiedzUsuń